working condition at all times Maintain duplicate office keys in good order Provide support for regular reporting packages Risk Management Assist in the implementation and management of property
als Industriekaufmann/frau mit mehrjähriger BerufserfahrungMehrjährige Efahrung im LieferantenmanagementGute Kenntnisse im Projekt- und Risikomanagement Mindestens Kenntnis von Detailfunktionen in MS-Office und SAP
Manage office supplies and stationery ordering Improve organization of facilities spaces and office areas Serve as primary point of contact for landlord representative Review Risk Assessments and Method
looking for a Facilities Coordinator for our Integrated Facilities Management business line. Your tasks: Co-ordinating responsibility of the Frankfurt office and remotely supporting Madrid and Milan with
Fähigkeiten und Problemlösungsfähigkeiten Strukturierte, eigenverantwortliche und verantwortungsbewusste Arbeitsweise Sicherer Umgang IT-Systemen und Datenbanken sowie dem MS Office Paket Sehr gute Deutsch
Fähigkeiten und ProblemlösungsfähigkeitenStrukturierte, eigenverantwortliche und verantwortungsbewusste ArbeitsweiseSicherer Umgang IT-Systemen und Datenbanken sowie dem MS Office PaketSehr gute Deutsch
mit MS Office und CRM-SystemenIhr freundliches und professionelles Telefonverhalten zeichnen Sie ausLeidenschaft für den direkten Kundenkontakt, sowie Spaß am Telefonieren und ein gutes Empathievermögen
providing HR support within a fast-paced environment, involving coordination of many processes and numerous internal interfaces Excellent MS Office skills, advanced Excel skills desirable Experience with SAP
HR support within a fast-paced environment, involving coordination of many processes and numerous internal interfaces Excellent MS Office skills, advanced Excel skills desirable Experience with SAP HR
-solving and analytical ability.Proficient in Microsoft Office (Excel, Word, PPT). Location: On-site –Frankfurt am Main, DEU If this job description resonates with you, we encourage you to apply even
that expose you to new experiencesHome-office, company car, accident insurance and more Whatever your career goals, we are here to ensure you get there! We invite you to join IQVIA. Please apply
that support flexible work schedulesPrograms to help you build your therapeutic knowledgeDynamic work environments that expose you to new experiencesHome-office, company car, accident insurance and more
therapeutic knowledge.Dynamic work environments that expose you to new experiences.Home-office, company car, accident insurance and more. Whatever your career goals, we are here to ensure you get there! We
. studentische Hilfskräfte) Grundkenntnisse Office Programme (Word/Excel/Outlook) Serviceorientierung Bei uns zählen Ihre Erfahrungen und Stärken. Wir freuen uns über jede Bewerbung, weil wir bestimmt
as Experienced Clinical Trials Assistant (m/w/d) in full-time and work in a combination of office and home-office in the Hamburg area. RESPONSIBILITIES Assist Clinical Research Associates (CRAs) and
Das bringen Sie mit: Abgeschlossene Berufsausbildung im kaufmännischen Bereich, Z.B. als Kauffrau für Bürokommunikation (m/w), Industriekauffrau (m/w) Technisches Verständnis Sicheren Umgang mit den MS-Office
Berufserfahrung im Lohn- und Gehaltsabrechnungsbereich Erfahrungen mit Payroll Systemen sowie in der Bedienung von Zeiterfassungssystemen oder ERP Sicherer Umgang mit MS Office Problemorientierte
communication skills. Proficiency in English is a must; fluency in German is preferred. Willingness to work in our Frankfurt/Munich/Berlin offices when not on-site with clients. Additional Skills and
-Bikes.Erreichbarkeit: Unsere Niederlassung liegt direkt in der Innenstadt und ist mit öffentlichen Verkehrsmitteln gut erreichbar.Einarbeitung: Zu Beginn erfolgt ein zentraler Welcome Day in unserem National Head Office